+38067 203 8554 lvivchurch@gmail.com

Вступ. Треба боротись за Божу присутність і благословіння. Ми боремося не з Богом а з тим, хто блокує. Якщо ви відчуваєте опозицію під час прославлення чи проповіді то відстоюйте те що має бути. Ми живі люди віри. Якщо кран життя закривається то потрібно з цим боротись. Завітайте до нас на служіння Християнської Церкви Явлення Христа у Львові

Минулий раз ми розбирали книгу Якова. Час від часу є битва в житті, і Бог хоче щоб ми перемагали.

Сьогодні я хочу підняти тему віри.

Віра без діл

Послання Якова це не окремі теми це один лист де автор веде одну лінію для читача.

 

Якова 1.18

18 Захотівши, Він нас породив словом правди, щоб ми стали якимсь первопочином творів Його.

 

Він підкреслює що ми маємо відрізнятись від людей світу. Що таке перші плоди? Ті, хто займається виноградом знають що по першому плоду визначається якість цієї лози. Плоди це як індикатор якості. Ми покликані приносити плоди.

 

Якова 1.19

19 Отож, мої брати любі, нехай буде кожна людина швидка послухати, забарна говорити, повільна на гнів.

 

Чому він піднімає ці три речі?

Швидка на слухання

Про який вид слухання тут говориться? Тут мова йде про наставлення. Хто такий Яків? Він апостол. Дари апостола для наставлення також. Тобто людина відкрита для наставлення. Слово наставлення включає в себе виправлення, повчання, підбадьорення, корекція. Яка реакція людини коли їй говорять щось, що приносить дискомфорт? Людина починає захищатись і говорити виправдання. Тому він і каже щоб ми були повільними на говоріння. Я маю бути відкритий для наставлення, але моя реакція має бути відкритість і прийняття. Якщо людина продовжує наставляти когось незважаючи на слова виправдання може проявитись гнів. Тому він пише тут щоб ми були повільні на гнів.

Якщо ти хочеш щоб в твоєму житті в тебе були якісні зміни, знай Ким ти створений для чого і як, приймай повчання і настановлення без виправдань і гніву.

 

Якова 1.20

20 Бо гнів людський не чинить правди Божої.

 

Людина яка гнівається дуже часто схильна чинити помилки.

 

Якова 1.21

21 Тому то відкиньте всіляку нечисть та залишок злоби, і прийміть із лагідністю всіяне слово, що може спасти ваші душі.

Має прорости це Слово яке Він вже посіяв в моє серце. Тут говориться про спасіння душі. Ця тема тільки починає розкриватись.

 

Якова 1.22

22 Будьте ж виконавцями слова, а не слухачами самими, що себе самих обманюють.

 

В мене з’явилось питання в чому обман? Люди думають що достатньо слухати Слово Боже і моє життя зміниться. Але тільки слухати не достатньо. Якщо я не роблю те, що мене вчить Слово Боже я просто слухач який не змінюється. Можна все життя їздити по конференціях і проповідях але нічого в собі не змінити. Моє сидіння в гаражі не робить мене автомобілем.

 

Якова 1.23

23 Бо хто слухач слова, а не виконавець, той подібний людині, що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі

 

Перегляд проповідей не змінює мене, а от виконання цього міняє моє життя і мислення.

 

Якова 1.24-25

24 бо розгляне себе та й відійде, і зараз забуде, яка вона є.

25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він буде блаженний у діянні своїм!

 

Для зміни особистості не достатньо прославлення молитви і проповіді, мусить завжди бути продовження.

 

Якова 1.25

25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він буде блаженний у діянні своїм!

 

Нам легко зупинитись на першій частині 25 го вірша. «Виконавець діла». Тут не сказано виконавець Слова. Це важливо розуміти. Якого діла?

 

Якова 1.26-27

26 Коли ж хто гадає, що він побожний, і свого язика не вгамовує, та своє серце обманює, марна побожність того!

27 Чиста й непорочна побожність перед Богом і Отцем оця: зглянутися над сиротами та вдовицями в утисках їхніх, себе берегти чистим від світу.

 

Це звучить так не духовно. Істинне благочестя це піклування про тих, хто потребує. Треба відкрити свої духовні очі і побачити сироту і вдову. Одна з проблем сучасності це егоїзм. Ми думаємо лише про себе. В людей є фільтри які говорять що мені особисто буде корисно а що ні. Ісус казав зректись себе і слідувати за Ним.

Можна мати вид благочестя але бути неактуальним в Божих очах. Якщо скажімо Бог хоче благословити якусь сироту, але я занадто духовний щоб це зрозуміти і Бог не може це зробити через мене, тоді я для Нього не актуальний.

Бог показує людей в моєму житті

Ми занадто сильно одухотворяємо речі від Бога. Нам потрібно бути Його дітьми, простими як діти. Цей світ жорстокий і несправедливий. Нам хочеться відповісти тим самим, або просто доказати свою правоту.

 

Якова 2.1

1 Брати мої, не зважаючи на обличчя, майте віру в нашого Господа слави, Ісуса Христа.

 

Моя віра не має мати в собі фільтр хто є хто. Є велика тенденція в людей цього світу залежати від думки інших людей.

 

Якова 2.1-9

1 Брати мої, не зважаючи на обличчя, майте віру в нашого Господа слави, Ісуса Христа.

2 Бо коли до вашого зібрання ввійде чоловік із золотим перснем, у шаті блискучій, увійде й бідар у вбогім вбранні,

3 і ви поглянете на того, хто в шаті блискучій, і скажете йому: Ти сідай вигідно отут, а бідареві прокажете: Ти стань там, чи сідай собі тут на підніжку моїм,

4 то чи не стало між вами поділення, і не стали ви злодумними суддями?

5 Послухайте, мої брати любі, чи ж не вибрав Бог бідарів цього світу за багатих вірою й за спадкоємців Царства, яке обіцяв Він тим, хто любить Його?

6 А ви бідаря зневажили! Хіба не багачі переслідують вас, хіба не вони тягнуть вас на суди?

7 Хіба не вони зневажають те добре ім’я, що ви ним називаєтесь?

8 Коли ви Закона Царського виконуєте, за Писанням: Люби свого ближнього, як самого себе, то ви робите добре.

9 Коли ж дивитеся на обличчя, то чините гріх, бо Закон удоводнює, що ви винуватці.

 

У вас виникає якесь питання? Є певна лінія. Це добре роздумувати над Біблією. В чому тут віра?

Люди вміють маніпулювати Словом. Уявіть що мені треба новий телефон і я прийду до бізнесмена молитись з ним за новий телефон. Це значить я вірю в людину а не в Бога. Нам потрібно вірити в Бога а не дивитись на людей. Якщо в тебе потреба йди до Господа і не надійся на людину. Твоя надія має бути в Господі.

 

Якова 2.10-14

10 Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає.

11 Бо Той, Хто сказав: Не чини перелюбства, також наказав: Не вбивай. А хоч ти перелюбства не чиниш, а вб’єш, то ти переступник Закону.

12 Отак говоріть і отак чиніть, як такі, що будете суджені законом волі.

13 Бо суд немилосердний на того, хто не вчинив милосердя. Милосердя бо ставиться вище за суд.

14 Яка користь, брати мої, коли хто говорить, що має віру, але діл не має? Чи може спасти його віра?

 

Він продовжує одну і туж лінію.

 

Якова 2.15-20

15 Коли ж брат чи сестра будуть нагі, і позбавлені денного покорму,

16 а хтонебудь із вас до них скаже: Ідіть з миром, грійтесь та їжте, та не дасть їм потрібного тілу, що ж то поможе?

17 Так само й віра, коли діл не має, мертва в собі!

18 Але скаже хтонебудь: Маєш ти віру, а я маю діла; покажи мені віру свою без діл твоїх, а я покажу тобі віру свою від діл моїх.

19 Чи віруєш ти, що Бог один? Добре робиш! Та й демони вірують, і тремтять.

20 Чи хочеш ти знати, о марна людино, що віра без діл мертва?

 

Він показує ситуацію де люди допомагають порадами і молитвами але нічого не роблять для цього. Яка ж тоді користь від цієї віри? Віра в тому що я не дивлюсь на свої нужди а довіряю Богу що коли я попіклуюсь про когось, Бог попіклується про мене.

Ми вкладаємо у віру занадто духовні речі, ми готові молитись і проповідувати людям про благодать але не хочемо нічого зробити для інших. В руці яка сіє не закінчиться зерно.

Чи всі нужди я маю покривати? Біблія говорить що Бог не благословляє лінивих і не слухняних. Якщо людина лінива і нічого не робить щоб забезпечити свою потребу, Бог не буде благословляти. І ми не повинні в таких випадках бути використаними. Люди люблять маніпулювати але вони нічого не хочуть змінити в своєму житті.

Чому тут написано про тих, хто не слухається?

Я бачив людей які страждають у фінансах але вони не вірні в десятинах і пожертвуваннях. Якщо ти не слухняний Богу в цьому тоді звідки в тебе з’явиться прибуток?

 

Якова 2.21-23

21 Авраам, отець наш, чи він не з діл виправданий був, як поклав був на жертівника свого сина Ісака?

22 Чи ти бачиш, що віра помогла його ділам, і вдосконалилась віра із діл?

23 І здійснилося Писання, що каже: Авраам же ввірував Богові, і це йому зараховане в праведність, і був названий він другом Божим.

 

Тут важливо розуміти весь контекст який ми читали. Авраам став другом Богу коли приніс свого сина на жертовник. Бог побачив його вірність і слухняність.